loading...
تفريح براي همه
محمد همايوني بازدید : 47 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
حتی برای “ تو ” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .

 

*********** اس ام اس های جدید*************

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی…

*********** اس ام اس های جدید*************

این جمله را هرگز فراموش نکن


“برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است”

*********** اس ام اس های جدید*************

فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داری بی فایده است
زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست….

*********** اس ام اس های جدید*************

زندگی تعداد نفس ها نیست !
زندگی تعداد لبخند های کسانیست که دوستشان داریم

*********** اس ام اس های جدید*************

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه ؟
دیدی اشتباه کردی ! دوستت دارم حرف نیست یه زندگیه
اما زندگی دو حرف بیشتر نیست : تو

*********** اس ام اس های جدید*************

از تمام دار دنیا ، تنها یک چیز دارم : دوستت !

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Armapoem در تاریخ 1348/10/11 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز سلام؛
در حال تشکیل گروه طنز نویسان جوان لارستان هستیم
اگر مایلید کد تبلیغات را از وب سایتم بگیرید و در وبلاگتون بذارید.
آدرس سایت:Armapoem.ir
آدرس صفحه ی ثبت نام:Armapoem.com/forum
برای ثبت نام در انجمن ثبت نام کنید و یا به این آدرس ایمیل بزنید و مشخصاتتون رو بنویسید:
armapoem@gmail.com
با سپاسشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 8,133
  • کدهای اختصاصی